torsdag den 14. februar 2013

Hættetrøje i str. 98

Jeg fandt noget billigt stof der var perfekt til en hættetrøje og har haft stoffet klippet længe. Men så kom der lige det ene og det andet foran i køen, så nu er jeg blevet færdig. Den har lidt skønhedsfejl, men ikke værre end dem kan jeg godt leve med.
Trøjen er rimelig standard uden de helt store dikkedarer med grønt stjernestof i hætten.



De fine størrelsesmærker jeg er utroligt glade for, for ellers kan jeg ikke huske hvilken størrelse jeg har syet :)


Fandt noget rib, der passede perfekt i farven.



Den skal bettemanden nok blive galde for når han lige bliver lidt større...:)
Hans jakke er også ved at være for lille, så der er jeg også igang med at planlægge en ny, men er lidt i tvivl om hvilket stof jeg skal bruge...:)

14 kommentarer:

  1. Hvor har du de fine størrelsesmærker fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er her fra Ikast Etiket http://www.ikastetiket.dk/stoerrelsesmaerker

      Slet
  2. rigtig sød. jeg er også nysgerrig efter hvor str mærker fåes henne? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det...som skrevet ovenfor er det fra Ikast Etiket. Ville gerne have alle størrelserne, men skal ikke lige bruge 50 stk. af str. 68....men til det tøj der bruges længere tid og som jeg også laver mere af, der har jeg købt til...str. 92, 98, 104 og 110.

      Slet
  3. Hvor er den fin, jeg er meget til det enkle for tiden. Det er altså smart med de størrelses mærker, tror jeg må have fat i dem, for det begynder at blive svært at huske størrelserne på alt det jeg syr...især hvis det skal gemmes til en lillebror/søster engang!

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin, er vild med det grønne i hatten:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja syntes den skulle have lidt farve, men ellers fungere som en basistrøje ;-)

      Slet
  5. Enig med de øvrige - den er super flot! Og skøn detalje med stjernerne i hætten :-)

    SvarSlet
  6. skøn trøje... Hvor er mønstret fra??

    SvarSlet
    Svar
    1. tak. Mønsteret er godt gennemtævet mønster fra Ottobre 1/2012

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...