fredag den 1. marts 2013

Og vinderen er.....

Tak til jer alle for at deltage og kan se flere præmier har været populære....Vinderen af min give away er fundet med random.org og vinderen er....Katrine Gunnersen (uden blog). Tillykke skal det lyde fra en lækker forårs dreng :-)





Skriv en mail til mig på anne.hoejgaard.kjaer@gmail.com og vi kan aftale nærmere.

God weekend til jer alle og hvis der er nogen der er blevet skuffet over ikke at vinde, så kan I altid overvejet om I istedet vil bestille jeres ønske ;-)

4 kommentarer:

  1. Nej, jeg havde virkelig planlagt at jeg vandt;-)

    He he, lækkert "call 2 action" du har til sidst, til "os" skuffede;-)

    SvarSlet
  2. What a great hair style! ;)

    SvarSlet
  3. Jubii :)
    Har du fået min mail?
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...