søndag den 3. marts 2013

One of those weeks....

Ugen startede med en mandag hvor jeg fik sent fri fra arbejde, købte ind og hentede bettemanden. Jeg skulle til forældremøde i vuggestuen og bettemanden og fik aftensmad med far. Da jeg kom hjem, så skulle han ud af døren igen...så den aften så vi ikke så meget til hinanden.
Tirsdag vågnede jeg med hold i nakken og skulle lige fungere med det på arbejde (heldigvis har jeg stillesiddende arbejde). Jeg inviterede min mor på aftensmad da jeg fik fri, så hun ikke skulle spise hospitalsmad og manden kom hjem og var en halv time og ud af døren igen...lidt besøg af mor inden hun tog hjem.
Onsdag samme tur med lidt mindre hold i nakken, manden havde stadig travlt på arbejde og skulle til volleytræning om aftenen, hvor da han kom hjem, smuttede jeg afsted for at besøge min far på sygehuset (har har fået en operation, så der igen er fri passage i tarmsystemet, da hans kræftknude havde lukket for gennemgang). Og så gik den dag også...
Torsdag havde vi endelig en lidt normal dag og kunne slappe af på sofaen om aftenen.
Fredag efter arbejde stod den på oprydning og rengøring - det trængte virkeligt efter en kaos uge.
Lørdag fik vi min niece på besøg og havde en shoppetur i byen, spil settlers og filmhygge om aftenen.
Søndag var vi til tvillingbarnedåb og kom lidt sent hjem til aftensmad. Kigge på ferielejligheder og planlægge sommerferie...og så var den uge gået.


Puhhh.....man bliver helt træt efter sådan en uge...ville ønske weekenden ikke var slut og er bare overhovedet ikke i gear til at det er mandag imorgen, men man er vel voksen og tager åget på sine skuldre...håber I andre har haft en dejlig og mere afslappende uge. Her kan I lige nyde en frustreret bettemand der forsøger at tage propperne af tuscherne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...