onsdag den 6. marts 2013

Så er der købt lidt nyt stof...

Jeg kan jo simpelthen ikke holde mig i skindet, så her er lidt nyt stof


Dette er brun jersey med hvide stjerne, limegrøn isoli og flaskegrøn rib. Dette skal blive til en jakke, der er bestilt :)



Det første stof er endnu et fund hos min lokale stofpusher citystoffer - de er altid så gode til at finde noget til drengene...elsker det og måtte bare købe. Nummer to stof har jeg kigget på RIGTIG længe og nu fandt jeg et sted i DK hvor de solgte...og så var jeg solgt :)


Rib kan man aldrig få for meget af, så lyserødt og utrolig lækker grøn - også fra citystoffer :)

4 kommentarer:

  1. Ha, there never is a case of "too much fabric"!! ;) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. I try to uphold a rule about not having too much fabric, but it is very difficult ;)

      Slet
  2. Jeg faldt også pladask for kløverne, glæder mig til at få syet noget i det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er så fine...den er også kommet i grå, som også er lækker :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...